Heerlijke feelgood!

silke-wittockx 29 april 2024
In het boek volgen we drie verhaallijnen.
Freya ontmoeten we op de dag van haar bruiloft met Cameron. De bruiloft staat bekend als de bruiloft van het jaar. Ze staan net op het punt om te trouwen wanneer de bruiloft verstoord
wordt. Uiteindelijk besluiten ze om de mooie dag uit te stellen. Een beslissing die voor Freya goed uitkomt. Ze is namelijk niet meer zo zeker van haar besluit…
Ruby, een schrijfster van kinderboeken en de vrouw van de priester, is de persoon die de bruiloft onderbreekt. Ze ontdekt iets over haar man dat echt niet kan wachten tot na de ceremonie. Ze neemt drastische beslissingen over haar leven en er komen heel wat onverwachte dingen op
haar pad.
Lottie, een vriendin van Freya, is ook aanwezig op de bruiloft van het jaar. Zij ontmoet daar haar jeugdliefde Max en voelt na 15 jaar opnieuw een sprankeltje in haar buik. Ze komen opnieuw in contact en alles lijkt weer zoals vroeger. Alleen wil ze niet toegeven aan deze knappe vrouwenverslinder...

Wat keek ik uit naar dit verhaal! Enkel en alleen al door de prachtige cover en fleurige sprayed edges werd mijn interesse geprikkeld. Jill Mansell is een getalenteerde feelgoodschrijfster, dat weten we! Een boek met heel wat drama, misverstanden, humor en vooral liefde past dus
perfect binnen het genre. De verschillende verhaallijnen zijn aanvankelijk even wennen maar wanneer je iedereen echt leert kennen leest het boek heel vlot. Je bekijkt het verhaal ook steeds vanuit andere perspectieven wat het leuk en afwisselend maakt. Ik heb genoten van begin tot
einde. Ken je het gevoel dat je spijt hebt dat het boek al uit is? Dat gevoel had ik bij dit verhaal.
Een aanrader voor iedereen die van feelgood houdt! Ik kan niet wachten op haar volgende boek.

Bedankt LSAmsterdam voor dit recensie exemplaar.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx