Deze novelle is een voorproefje op de Water en Vuur serie van Ryanne Veldkamp.

Dejufleest 10 juli 2024
Zin in een tussendoortje?

Deze novelle is een voorproefje op de Water en Vuur serie van Ryanne Veldkamp. Kirsten neemt de beslissing om te beginnen als dierenartsassistente bij de knappe dierenarts Tom. Er hangt meteen heel wat spanning in de lucht tussen hen. Ze vinden elkaar al snel maar dan komen ook de eerste geheimen naar boven. Tom kent Kirsten eigenlijk al heel lang, hij is de broer van Kirstens ex-lief Lars. Vreemd dat zij hem niet meer kent. Misschien is dit wel belangrijke info om met haar te delen? Of toch niet?

Ik hou van tussendoortjes in de vakantie. Soms spaar ik een boek op of weet ik even niet goed wat lezen en dan is een tussendoortje ideaal. Dit verhaal is het eerste wat ik gelezen heb van Ryanne Veldkamp. Het was vlot geschreven en dan ook heel snel uit. We volgden de gedachten van Tom en Kirsten. Hierdoor kon ik beide personages wel goed begrijpen. Het nadeel van een novelle is dat het soms heel snel moet gaan en dat gevoel had ik bij dit verhaal dus ook. Maar… Mijn interesse is geprikkeld, ik ben benieuwd naar de Water en Vuur serie en ik heb ze dus meteen op mijn TBR gezet.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van Dejufleest