Never never

silke-wittockx 10 april 2024
Op een dag worden Charlie en Silas wakker met geheugenverlies. Echt alle herinneringen zijn verdwenen. Ze weten niet wie ze zijn, waar ze zijn en herkennen niemand meer in hun omgeving. Al snel hebben ze door dat ze een koppel vormen en hetzelfde probleem hebben. Ze zoeken samen naar hun verleden en proberen uit te zoeken wat er gebeurd is. Waarom hebben net zij dit geheugenverlies? Misschien was er een reden om alles uit het verleden te vergeten? En wat vonden ze zo speciaal aan elkaar?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de start van dit verhaal heel raar vond. Ik had heel wat tijd nodig om er in te komen. Ik ben nochtans echt een Colleen Hoover fan! Het duurde lang vooraleer er een eerste spoor van de reden van hun geheugenverlies beschreven werd. Sinds toen was mijn interesse wel gewekt en wou ik meer weten. Tegen het einde van het boek kon ik toch echt zeggen dat ik genoten heb van het verhaal. Mocht je er zelf in starten en twijfelen of je wil doorlezen, zeker doen dan. Het wordt beter hoe verder je in het boek bent.

Instagram ♥ dejuf.leest

Meer recensies van silke-wittockx