Superspannend én een feest van herkenning voor vaste lezers

Silvie85 03 oktober 2022
Fatale waarheid is het 7e deel uit de Erika Foster-serie, en dat betekent naast een superspannende moordzaak ook weer alle oude vertrouwde personages en omgevingen. Want na zoveel boeken ben ik wel een beetje van Erika gaan houden. In Fatale waarheid is ze eindelijk een beetje over de dood van haar man heen en probeert ze weer gelukkig te worden. Dat gaat met vallen en opstaan uiteraard, maar Erika is al zo'n vertrouwd personage dat we als lezers helemaal in haar team zitten en het beste voor haar willen. Daarnaast stort ze zich zoals vanouds weer eens in een zaak en vergeet ze daarbij haar privéleven. Bryndza weet de moordzaak weer veel onverwachte wendingen te geven en schuwt daarbij niet om gruwelijke dingen als onthoofde bevroren katten of een lichaam dat vastgeklemd zit in een opklapbed in te zetten. Ook haar vaste sidekicks Moss en Peterson zijn weer van de partij, loyaal aan hun baas Erika zoals altijd. Voor mij was dit boek de perfecte combinatie van een goede thriller/moordzaak en het privéleven van Erika. Aanrader dus!

Meer recensies van Silvie85