Ik val met de deur in huis: dit boek moet je echt lezen! De schrijfster is enorm goed in spanning opbouwen. Daarnaast zijn de personages realistisch, het zouden je buren kunnen zijn. Het zijn hele normale mensen met een normale baan, een gezin, etc. De schrijfster werkt ook met verschillende perspectieven, waardoor het verhaal als het ware verschillende puzzelstukjes heeft die aan het einde bij elkaar komen. Dit is ook leuk voor mensen die vaker thrillers lezen, omdat het niet een duidelijk format is, geen standaardopbouw waarbij je al halverwege het boek weet wie de dader is. Tot slot vind ik het heel leuk dat het boek zich gewoon in Nederland afspeelt. Dat maakt de setting toch wat herkenbaarder en realistischer dan als het zich in een Amerikaanse wereldstad zou afspelen. Een lijk in een hotelkamer kan ook gewoon in Nederland, dus het zou jou ook kunnen overkomen. Al met al een topper, ga dit lezen!

Reacties op: Superspannende thriller van Nederlanse bodem

Kamer 305 - Yvonne Franssen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 18,95 Bestel het e-book € 9,99