Puzzle Me..

SimoneJonker 25 april 2024
In "Einde Verhaal" weeft A. J. Finn een web van intriges en mysteries die je als lezer steeds opnieuw verrassen. Terwijl Sebastian Trapp zijn einde nadert, wordt de lezer meegesleept in een web van geheimen en onopgeloste raadsels uit het verleden die de familie Trapp omringen. De verdwijning van zijn vrouw Hope en zoon Cole op nieuwjaarsnacht 1999 werpen een schaduw over het verleden van de familie. De personages worden geconfronteerd met de duistere gebeurtenissen die hen blijven achtervolgen. De vraag blijft hangen: wie weet de waarheid en wie verbergt geheimen?

De verloren dochter Madeleine die voor haar vader komt zorgen.. Diana, de nieuwe vrouw van Sebastian of de neef Freddy, zoon van zijn verongelukte broer.. En dan hebben we de fanatieke schrijfster Nicky Hunter, die wordt uitgenodigd om het Einde Verhaal te maken, en misschien antwoorden weet te ontfutselen?

De lezer wordt constant op het verkeerde been gezet, terwijl ze proberen de puzzelstukjes van het verhaal samen te voegen. De spanningsopbouw is te vergelijken met eb en vloed, als een getijdenstroom die je meeneemt van rustige momenten tot adembenemende plotwendingen.

Het boek is een must-read voor liefhebbers van psychologische thrillers die graag worden meegesleept in de afwisselende spanning, puzzels, vooruitdenken maar toch een verhaal is met een onverwachte twists.

Meer recensies van SimoneJonker