Wat een knap plot!

Solona 06 augustus 2022
Met erg veel plezier gelezen. Spannend, met wendingen die je juist niet ziet aankomen en met een knap plot. Treffende vergelijkingen en inzichten die je doen nadenken. Schitterende beschrijvingen over de natuur- het laat je echt weer eens met andere ogen kijken naar wat je gewoon bent gaan vinden. Het laat me achter met een dilemma: de plaatsten waar dit verhaal zich afspeelt worden zo beschreven dat ik ze graag met eigen ogen ga bekijken, terwijl het mij na het lezen van dit boek ook niet meer lukt de urgentie van de klimaatproblematiek te relativeren- iets wat je wel zal moeten doen als je de gangen van de hoofdpersonen na zou willen gaan. Met de beeldende en feitelijke beschrijvingen van de vele internationale locaties zullen ook liefhebbers van reisboeken met dit boek hun hart kunnen ophalen.
Een aanrader voor mijn tiener neefjes/nichtjes en voor mijn ouders, bijna alle generaties zullen geen moeite hebben zich te laten grijpen door dit spannende verhaal en het in een ruk uitlezen.