Een échte feelgood met een heerlijke zomerse festivalvibe!

suusjebuuren 29 maart 2024
Ik kreeg van kabookuitgevers dit recensie-exemplaar!

Jolijn heeft geen hekel aan de liefde, maar ze kan niet tegen al die clichés...bossen rozen, diners bij kaarslicht.
Haar baas vindt haar als vrijgezel de aangewezen persoon om het evenement 'Liefde van je leven' te organiseren, want zij weet natuurlijk als single waar vrijgezellen naar op zoek zijn. Ze kan geen nee zeggen en
probeert er samen met haar collega Veerle iets fantastisch van te maken. Onverwacht staat cameraman Noah voor haar neus die een promofilmpje van het evenement gaat maken. Hij blijkt net zo'n afkeer te hebben voor liefdesclichés te hebben als Jolijn. Eerst vindt Jolijn Noah maar een chagrijn, als dat maar goed komt met dat filmpje. Maar Jolijn ontdekt dat ze zich best op haar gemak voelt bij hem en zelfs lekker cynisch kan doen in zijn bijzijn.

Ik vond het een échte feelgood met een heerlijke zomerse festivalvibe!

De chemie en de humor tussen Noah en Jolijn spatte van de bladzijden af waardoor het verhaal je lekker meevoert en makkelijk leest. Het personage Noah had van mij iets meer uitgediept mogen worden, je komt niet echt veel over hem te weten.
Maar verder een heerlijk boek waar je een zomers gevoel van krijgt!

Favoriete quote: 'Ik ben niet gevallen, de liefde heeft me getackeld!'

Meer recensies van suusjebuuren