Een prachtig verhaal

suusjebuuren 27 april 2024
Onzichtbaar van Danielle Steel

Antonia Adams groeide op zonder liefde of aandacht van haar ouders en leerde om onzichtbaar door het leven te gaan. Films zijn haar ontsnapping. Tot ze bij een vakantiebaantje in een Hollywoodstudio een beroemde regisseur leert kennen. Wanneer ze een schitterende kans krijgt om haar droom als filmmaker waar te maken, moet ze de erfenis van haar moeilijke jeugd onder ogen zien. Als het lot je in de schijnwerpers zet, blijf je dan… of vlucht je? Kan Antonia haar passie najagen, en daarbij ook trouw blijven aan zichzelf?

Het verhaal liet mij niet meer los, heftig om te lezen over de jeugd van Antonia hoe zij zonder liefde moest opgroeien. Je volgt haar van student naar volwassen vrouw en vindt zij haar grote liefde in de filmwereld maar dan gebeurt er iets verschrikkelijks...
Door de verschillende gebeurtenissen in het leven van Antonia wil je door blijven lezen.

Wat een prachtig verhaal weer van Danielle Steel.

Meer recensies van suusjebuuren