Goed plot

Sylvia 18 december 2019
Het verhaal gaat over 2 zussen, Rosie en Laura, die van elkaar verschillen als dag en nacht. Rosie leidt een rustig gezinsleventje en Laura is precies het tegenovergestelde en nog steeds in gevecht met haar verleden.
Laura komt na een date niet meer thuis en Rosie gaat op zoek naar haar zus. Stukje bij beetje leer je beide zussen beter kennen en ervaar je de problemen waar ze mee worstelen en wat er omgaat in hun hoofd. Wat is er gebeurd in het verleden? Wie is er schuldig aan die traumatische gebeurtenis? En heeft dit te maken met de verdwijning van Laura?
Alle mogelijke scenario’s komen in het boek voorbij ik werd dan ook regelmatig op het verkeerde been gezet. Iedere keer krijg je een beetje meer informatie en toch komt er een verrassend einde.
Het verhaal is vanuit verschillende perspectieven geschreven en dat maakt dat het van het begin tot het einde spannend blijft. De auteur heeft een prettige schrijfstijl, gebruikt geen moeilijke woorden of vreemde zinsopbouw, waardoor het boek lekker weg leest. Door de diverse plotwendingen blijft de echte dader lange tijd uit beeld. Het actuele thema van datingsites komt ook ruimschoots aan bod, net zoals de eventuele gevaren die dit met zich mee kan brengen.
Kortom een boek dat ik zeker aanraad voor mensen die van psychologische thrillers houden en zeer zeker als je van plotwendingen houdt.

Meer recensies van Sylvia