Super goed boek

Sylvia 20 maart 2022
John is een gepensioneerde man die aan het hoofd heeft gestaan van de Inlichtingendienst. Hij vormt samen met 3 anderen een Repair Club in Den Haag. Ze trachten oude apparaten te repareren die stuk zijn. John is vriendelijk en behulpzaam. Op een gegeven moment komt een Rus de Repair Club binnen en heeft een ouderwetse typemachine. Daarin vindt John een briefje. Hij heeft meteen door dat zijn verleden nog niet over is. Hij komt erachter dat maar weinig mensen te vertrouwen zijn en dat het niets is wat het lijkt.
Voor het eerst een boek van Charles den Tex gelezen. Ik moet zeggen dat zijn schrijfstijl mij wel aan spreekt.
Een heerlijk boek wat je bij het begin al pakt. Het boek kent vele korte hoofdstukken wat prettig leest. Het is een spionage thriller met daarin terugblikken naar het verleden. Voor mij een page turner. Het personage van John is goed uitgewerkt maar de andere mensen van de Repair Club blijven daarin wat achter. Je moet goed je gedachten bij het boek houden omdat er best veel buitenlandse namen erin voorkomen.

Meer recensies van Sylvia