Heerlijk verhaal

Tamara Geraeds 15 november 2020 Auteur
Ik won laatst dit boek, en ik heb ervan genoten!

Wat een verhaal. Het begint rustig, maar ik wilde wel de hele tijd weten wat ze zou ontdekken. Ik was zo nieuwsgierig.
En oh, wat ging het een andere kant op dan ik verwachtte. En toen opnieuw. Vanaf ongeveer halverwege het boek kwam er flink wat vaart in en werd ik zo nieuwsgierig naar hoe het in elkaar zat dat ik verder móest lezen!
Heerlijk, van die verhalen waarbij je niet meer weet wat nou waar is en wat niet, en waarbij je van de ene verrassing in de andere valt.
Dit is het tweede boek van Tarryn Fisher dat ik heb gelezen en opnieuw heb ik genoten.

Het enige - fikse - minpunt van dit boek is de matige vertaling. Vooral het continue verkeerde gebruik van de voltooid verleden tijd stoorde me verschrikkelijk. Ik ga haar andere boeken maar in het Engels lezen, dan kan ik ongestoord van de verhalen genieten.

Meer recensies van Tamara Geraeds