Memorabel

tamara marks 13 januari 2020
Persoonlijk zou ik het boek niet categoriseren als een Thriller. Ik vond het eerder een roman. Ik wil niet teveel zeggen over het boek want dat zou zonde zijn. Maar wat is Stephen King toch een geweldige verhalenverteller. Wat neemt hij mooi zijn tijd om het Amerika te beschrijven in de jaren 50. Je merkt dat hij veel tijd heeft gestoken in research. Je wordt meegetrokken in een prachtig liefdesverhaal en de dilemma's waar de hoofdpersoon mee te maken krijgt. En daarnaast is er ook nog die datum die als rode draad door het verhaal loopt. Ik vond het een uniek boek en ben dankbaar dat ik het kon lezen. Verwacht geen enorme thriller en pageturner maar neem de tijd voor dit boek. Ik las hem tijdens mijn zomervakantie en dat was perfect.

Meer recensies van tamara marks