In twee avonden uitgelezen

Tamara Onos 24 mei 2021 Auteur
Als je me vraagt hoe ik zou willen dat mijn 'future self' eruit zou zien, dan zou een omschrijving van hoofdpersoon Pam een heel eind in de buurt komen. De 75-jarige hoofdpersoon van dit boek is zelfstandig, stoer, sportief, intelligent en ondernemend. Ik mag hopen dat ik op die leeftijd durf en kan wat zij kan.

Elly van Driel schreef 'Hello Honey, are you there'. Het boek lijkt nog het meest op een dagboek waarin verslag gedaan wordt van een prachtige reis. Tegelijkertijd is het een spannend verhaal over internetfraude. Ik heb genoten van de omschrijvingen van de reis, reisgenoten, het landschap, het eten en de bezienswaardigheden. Maar de beschrijvingen over haar digitale avontuur met George maakten dat ik telkens dacht: nog één hoofdstukje. Kijken wat hij nu weer doet en hoe zij daarop reageert. Suggestie voor de auteur: een cd met alle genoemde liedjes zou een leuke aanvulling zijn op het boek.
Het boek is prettig leesbaar met korte hoofdstukken, waardoor ik het, ondanks de dikte van het boek, in 2 avonden heb uitgelezen.
In het boek belooft de auteur een volgend boek te schrijven over een markante dame die leefde in Zuid Amerika. Laat maar komen. Het huidige boek smaakt naar meer.

Meer recensies van Tamara Onos