Het enige dat vaststaat in het leven is verandering

teadrip catcher 03 november 2022
Damara wordt teamleider in het onderwijs en krijgt meteen een schier onmogelijke opdracht mee. Ze heeft wel ideeën hoe ze dit wil bereiken maar ze ondervindt eigenlijk alleen tegenwerking. Totdat ze plotsklaps uitvalt en ze terugkrabbelt in het leven. De tegenwerkers worden medestanders.

Een managementboek in verhaalvorm is volgens mij uniek. Het leest als een trein, het luistert ook nog eens prettig. Raimke leest zelf haar boek voor en weet enorm veel stemmen te bedenken (én te onthouden) voor haar karakters.
Hoe de wijze lessen van een panda kunnen worden toegepast in het leidinggeven. En eigenlijk niet alleen daar, de lessen zijn gewoon mooie levenslessen. Want inderdaad is het enige dat vaststaat verandering. En daar zou iedereen eens bij stil moeten staan. Wellicht iets 'mee moeten'.

Meer recensies van teadrip catcher