Een spiegel is onvoorspelbaar

teadrip catcher 03 juni 2022
Het debuut van Rowan Swets, dat er nog maar vele mogen volgen!

In het begin was het een 'aardig YA verhaal', totdat de eerste echte actie plaatsvindt en je het boek ingezogen wordt. Een zeer goed bedacht plot. Je moet niet al te hard nadenken of iets kan, laat het gewoon gebeuren.

De tweeling Elle en Anna vertellen elkaar alles. Of toch bijna alles. Vriendjes horen nog net niet in het rijtje alles. Ze zijn elkaars spiegelbeeld. Maar dat is niet waarom het boek deze titel kreeg. Je moet het echt zelf lezen om achter het verhaal te komen, ik verklap niks.

Maar hoe kun je nou aan dit boek geraken als het niet in de boekhandel ligt? Stuur Rowan Swets een berichtje op LinkedIn. Het wordt speciaal voor jou gedrukt.

Ik vertrouw erop dat je de opleiding Communicatie met goed gevolg aflegt. You go Rowan!

Meer recensies van teadrip catcher