Fijn feelgood roman

Tessa 08 april 2020
Dit boek heb ik gelezen nadat ik ben uitgeloot voor de leesclub van Zin in Feelgood, heel erg bedankt! Het eerste deel had ik al gelezen en dit boek stond daarom ook zeker op mijn wishlist.

In het begin vond ik het boek niet zo heel bijzonder, ik moest moeite doen om verder te lezen en het verhaal pakte me niet zo goed. Echter was ik al snel omgedraaid en moest en zou ik het boek die dag nog uitlezen. Vooral de avonturen met het busje en de nacht dat er een grote storm over het eiland raasde daagde mij uit om verder te lezen!

Ik vind het een heerlijk boek die je deze zomer in de tuin in het zonnetje kan lezen. Ook de recepten achter in het boek zijn erg leuk en ik kan niet wachten om er een paar te proberen. Nu wachten op deel 3, ik ben benieuwd.

Meer recensies van Tessa