Op naar het platteland!

Thebookerina 20 februari 2024
Bedankt voor het recensie exemplaar Zomer & Keuning!

Freya heeft een heerlijk leven in de stad. Ze werkt in een leuk cafeetje en heeft een fijne relatie met haar vriend Charlie. Dan krijg ze onverwachts een telefoontje van haar tante Sue. Oom Arthur heeft een ongeluk gehad. Hij maakt het goed, maar kan op het moment niet werken op de boerderij. Het werk kan niet blijven liggen, dus Freya gaat halsoverkop naar Appleby Farm om haar oom en tante uit de brand te helpen. Iets wat haar vriend Charlie niet zo leuk vind. Freya begint zich langzaam af te vragen waar ze thuis hoort. Op het platteland of bij Charlie?

Appleby Farm was oorspronkelijk 4 ebooks en is nu samengebundeld in een boek. Het verhaal wordt verteld vanuit Freya’s perspectief. Het is een feelgood die zich afspeelt op het platteland en zich focust op vriendschap en familie. Ik voelde mij al snel betrokken bij Appleby Farm. Net zoals Freya wilde ik graag dat het weer goed ging met de boerderij. Het boek gaf mij tijdens het lezen een warm gevoel. Nieuwe vriendschappen werden gemaakt, oude vriendschappen werden weer hervat en Freya’s jeugdherinneringen creëerden echt het familie gevoel. Het platteland vond ik leuke setting. De meeste boeken die ik lees spelen zich vooral af in de stad dus dit was een prettige afwisseling! Appleby Farm is een boek dat je heerlijk weg leest.

Meer recensies van Thebookerina