Wel leuk, maar niet mijn favoriet.

EvaW15 07 juni 2019
Ik dacht dat er best veel zou gaan gebeuren in dit boek, maar dat was niet het geval. Het is best een leuk boek om te lezen tussen andere boeken door, aangezien het makkelijk geschreven is en je het goed kunt volgen.
Ik ben een fan van boeken die makkelijk te lezen zijn, maar ik vond dat er wel erg weinig gebeurde in dit boek en dat sommige hoofdstukken heel erg over dezelfde onderwerpen gingen. Het boek is geschreven vanuit het ik-perspectief, waardoor je echt beleefd wat de hoofdpersoon doet en voelt. Zelf ben ik niet enthousiast over de romantiek in dit boek, omdat er telkens wel een beetje romance in de lucht hangt, maar eigenlijk pas op het einde "doorbreekt". Ik vond het boek echt niet slecht, het is leuk geschreven, alleen wat mij betreft dus een beetje "flauw".

Ik geef dit boek drie sterren, puur omdat het dus een beetje saai was, maar verder is het verhaal wel leuk!

Meer recensies van EvaW15