Tom-4600 13 mei 2014
Dit was weer een lekker spannend verhaal van P&C. Ik ben zelf begonnen met De onderwereld en Kraaienvoer, en heb nu dus Hellevuur gelezen. Ik geef 4 sterren en ik zal uitleggen waarom. Ik vond Dominee Buck in dit verhaal bijzonder irritant. Ik vond de preken veel te langdradig wat naar mijn zeggen veel korter had gekunt. Ik heb de halve bijbel voorbij zien komen, en dat is helaas niet helemaal mijn ding. Verder vond ik dit verhaal toch heel anders dan bijvoorbeeld De onderwereld en Kraaienvoer. Klinkt misschien raar, maar ik vind dit verhaal realistischer dan die andere twee, en dat was wel even afkicken. Maar verder was dit weer een lekker spannend verhaal, en de verslaving wordt steeds erger want zit nu te twijfelen welke ik nu weer moet gaan lezen!

Meer recensies van Tom-4600