Een juweeltje

Trees 25 augustus 2021
Het klinkt misschien cliché, maar toch is het zo. Zonder afbreuk te doen aan al haar vorige boeken, die stuk voor stuk pareltjes zijn, is dit Veronique haar beste boek ooit. Het is een juweeltje.

De verhalen van onze vriendjes worden terug door Veronique met haar wondermooie gouden pen neergeschreven. Bij het lezen voel je je opgaan in het verhaal en leef je mee alsof je erbij bent. Ze worden elk jaar beter en beter.

De spitsvondige quotes bij haar prachtige tekeningen uit de Droomcollectie 2021 en de grappige tekstballonnetjes van onze hoofdrolspelers geven aan het boek een nog frissere uitstraling.
De verhalen zijn weer rijkelijk geïllustreerd door Veronique haar prachtige kunstfoto’s van onze twee vedetten.

Weerom een Veronique Puts op haar best. Zeker een boek om in huis te halen en binnen handbereik te houden. Want één keer lezen, dat is geen keer lezen.

Proficiat Veronique

(Trees)