Recensie

txssa96 29 april 2024
Ik heb tot halverwege getwijfeld tussen DNF en doorlezen. Toen was ik al zo ver dat ik maar gewoon verder gelezen heb. Er was veel info dumping aan het begin, waardoor ik niet alles begreep en het even heel chaotisch werd. De opbouw was heel traag. Ik ben toch door gaan lezen en heb het boek het voordeel van de twijfel gegeven. Het werd beter, maar ik weet na het lezen van dit boek nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden.

Het is zo duidelijk een cinderella retelling dat het irritant is. Het voelt niet origineel.

Prins Kamran vind ik helemaal niet likeable. Ik vind het ook heel irritant dat hij na 1x Alizeh gezien te hebben al half verliefd op haar is.

Ik vond de hoofdstukken vanuit het perspectief van Alizeh leuker dan vanuit Kamran.

Ik vond het verhaal grotendeels heel voorspelbaar.

Ik ergerde me aan het einde, de plottwists en de rare wendingen. De enemies to lovers vibe vond ik wel leuk.

Ik heb het boek wel uitgelezen en het was toch nog leuk genoeg om door te lezen. Het begon ook steeds makkelijker weg te lezen. Het einde maakt me ergens ook wel weer nieuwsgierig naar deel 2. Misschien dat ik die ook nog wel een kans ga geven.

Meer recensies van txssa96