Vlot leesbaar en spannend

veravb 12 december 2019
Kim Stone is een geweldig goede inspecteur, praktisch al haar zaken lost ze op. Dat ze tijdens de uitvoering van haar job de nodige vijanden maakt is niet meer dan logisch.
Deze keer is een wel heel ziek persoon bezig met het namaken van situaties uit haar verleden. Haar pijnlijke verleden wel te verstaan want Kim heeft een en ander meegemaakt als kind en tiener. Weinig mensen weten ervan, in haar team alleen Bryant en zelfs die weet niet alles. Nu worden al haar traumatische ervaring opnieuw gecreëerd en dat gaat gepaard met onschuldige doden.
Wie haat Kim Stone zo erg dat hij of zij zo ver gaat. Jammer genoeg is de lijst nogal lang en al zitten meerdere van de mensen in de gevangenis, hun krachten reiken tot ver buiten de gevangenismuren.
Is Kim nog wel veilig en hoe moet ze deze persoon tegenhouden, kan ze haar emoties in bedwang houden en gewoon haar werk doen.
Razend spannend alweer. Wat kan Angela Marsons goed schrijven. Eens je aan haar boeken begint is er geen stoppen aan. Tot nu toe heb ik ze allemaal in het Engels gelezen en dat gaat heel vlot. Het leest allemaal heel vloeiend, alsof het haar geen enkele moeite kost om de woorden en de plot op papier te zetten. Echt goed.

Meer recensies van veravb