Lekker knus!

Veronique Janssen 28 december 2022
De recensie verscheen eerder op >a href="veroniquesboekenhoekje.nl/recensie-floras-winter-marli-elisa/">Veronique's Boekenhoekje

‘Flora’s winter’ van Marli Elisa heeft een leuke cover. Het is lekker vrolijk en geeft je een knus gevoel. Het voelt heel gezellig aan.

Ik kende Marli Elisa van haar boek ‘Ik heb mij‘. Ze heeft een hele leuke stijl. Het is vlot en leest gewoon heel fijn. Er zit ook een bepaalde humor in dit verhaal. Het is warm, knus en heel huiselijk. Marli Elisa durft mooie onderwerpen aan te snijden. Dit doet ze op een mooie respectvolle manier.

Soms ergerde ik me een beetje aan Flora. Ze is beetje te naïef naar mijn smaak en ze mag wat optimistischer zijn. Ik vind trouwens de beroepen in dit verhaal erg origineel. Flora is eigenaresse van een bloemenwinkel en maakt o.a. kransen. Dit vond ik zo leuk gevonden! Het is niet voor de hand liggend.

Het is een lekker romantisch verhaal met leuke kerstelementen. Ik heb genoten van de sfeer en de knusheid. Echt een leuk verhaal voor deze maand!

Meer recensies van Veronique Janssen