Zit goed in elkaar!

‘Soms komt niet thuis wat vertrokken is’ heeft een mooie cover. De titel klinkt bijna als een gedichtje. Op de cover staan de auteurs genoemd als Govaarts & De Groot. Het deed me denken aan De Waal & Baantjer. Ik vind het interessant als meerdere auteurs meewerken aan één verhaal. Je zit met verschillende stijlen en zult daar een weg in moeten vinden. Govaarts & De Groot doen dit op een goede manier. Je merkt niet dat het verschillende auteurs zijn.

Het begin is interessant en zit goed in elkaar. Je krijgt wel veel informatie over de omgeving en het doen en laten van de personages. Er was voor mijn gevoel weinig ruimte om dingen zelf in te vullen. Het is een spannend verhaal en je bent nieuwsgierig naar hoe bepaalde puzzelstukken in elkaar passen, maar het tempo mag iets hoger.

Er zit een toffe opvallende twist in. Hierdoor wordt de spanning nog meer opgebouwd. Langzaam sluit het web zich op een mooie manier. Alles komt goed bij elkaar. Het plot is goed!

Hugo Noot is een interessant personage. Je bent nieuwsgierig naar meer van hem. Hij heeft nog ruimte om te groeien in de rest van de serie. Ik ben benieuwd naar meer!

Recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje.

Meer recensies van Veronique Janssen