03 september 2012
Het eerste boek dat ik van deze schrijfster lees, en meteen ben ik aan haar verslaafd.

Het boek gaat over de moord op een jongetje, waarbij op de borst een kruis is aangebracht. Het jongetje is enkele dagen voor de vondst ontvoerd. Als daarna nog een moord gepleegd wordt op een jongetje wordt Maggie O'Dell, een profiler bij de FBI erbij gehaald. Zij is een van de jongste en beste profilers van de FBI. Maggie heeft 5 maanden daarvoor zelf ervaren tot waar een seriemoordenaar toe in staat is. Ze heeft hier nog steeds nachtmerries van.
Het verhaal van de moordenaar is ook in het boek verweven, zonder dat de identiteit van de moordenaar bekend wordt gemaakt

Het boek is een echte pageturner en moeilijk weg te leggen. Het verhaal wordt duidelijk neergezet en het betrekken van de moordenaar in het verhaal zorgt voor een extra dimensie.

Ben net begonnen in deel 2 en dit boek leest ook als een trein.

Meer recensies van