De koninklijke wacht

Vydnic 22 maart 2024
Altijd al eens een kijkje in de tower of Londen willen nemen nadat de toeristen de deur uit zijn? Dan is dit een boek wat ik zeker kan aanraden, helemaal als je ook nog van een goed feelgood verhaal met humor houdt.

Maggie is bij haar vader in de tower of Londen gaan wonen nadat ze het uit heeft gemaakt met haar ex. Een ex die haar nog steeds lastig valt. In de tower kent ze alle bewoners en die kennen haar. De tijdelijke bewoners zijn de royal guards en eentje daarvan spreekt haar aan, niet letterlijk natuurlijk, want ze mogen niet praten terwijl ze op wacht staan. Freddie laat haar kennismaken met een andere kant an de royal guards. Ze worden vrienden of zit er misschien meer in? Met een mooie bijrol voor de raven in dit boek.

Meer recensies van Vydnic