Gweldig verhaal

Vydnic 03 augustus 2020
Jill haar boeken lees ik al jaren en ik heb ze allemaal, merendeel in het Nederlands en aantal in Engels (waaronder het ene boek wat nog nooit vertaald is)
Een aantal jaren is het ondertussen een traditie dat ik haar nieuwe boek mee neem op vakantie, maar helaas zat dat er dit jaar niet in, die vakantie, het boek lezen wel.

Elke keer ben ik heel even bang dat dit misschien dan toch een boek wordt dat ik niet zo leuk vind om te lezen, maar gelukkig ook deze keer was het weer een heerlijk weg lees verhaal.
Zelfs zo dat ik het niet weg kon leggen en binnen 24 uur heb uitgelezen. Het voelde bijna als zelf op vakantie zijn, ik kon de zee lucht bijna ruiken de keren die ze naar het strand gingen.

Weer een echt Jill boek, met meerdere verhaallijnen en een hoofd verhaal lijn. Die van Lainey en Seth. Maar de verhalen van Kit, Wyatt en Majella lezen ook lekker weg.
Lainey en Kit werken samen op een chateau, maar helaas raken ze daar hun banen kwijt en moeten ze op zoek naar iets nieuws. Dit vinden ze in St. Carys. Enige puntje is dat de mensen daar een stel zoeken en dat zijn ze niet maar ze kunnen we doen alsof.
Ze krijgen de baan bij een bijzonder samengesteld gezin en wat er vervolgens gebeurd is een boek in echt Jill stijl. Een liefde met obstakels, een aantal zijwegen, andere personen die een stukje van het verhaal opvullen die me veelvuldig lieten lachen.

Het verhaal loopt ook rond, met als eindpunt de plek waar het verhaal begon, het chateau.

Dus als je zin hebt in het lezen van een feelgood boek, dan kan ik je deze zeer zeker aanraden om te lezen.

Meer recensies van Vydnic