Mannen romance

Vydnic 06 april 2021
Elle Kennedy haar boeken lezen altijd zo lekker weg, dus ik was benieuwd naar haar samenwerking met Sarina, helemaal omdat dit boek meerdere keren langs zag komen.

Dit boek heeft een iets ander genre als wat ik normaal lees. Natuurlijk lees ik vaker romance verhalen, maar tussen twee mannen eigenlijk niet. Geen idee waarom niet, want dit boek las eigenlijk lekker weg. De chemie tussen de twee vrienden, de streken die ze in het verleden hebben uitgehaald. De zoektocht van Jamie omdat hij dacht hetero te zijn er nu achter komt dat hij bi is. Wes die niet met zijn geaardheid te koop loopt, omdat het van invloed kan zijn op zijn carrière. Heftig eigenlijk en iets waar je niet zo snel bij stil staat.

Meer recensies van Vydnic