Vurig verhaal

Vydnic 14 oktober 2020
Vierde deel in deze serie.

Weer een boek wat moeilijk weg te leggen is omdat ik wilde weten hoe het verder ging. Het leek soms of ze de dader van de branden hadden, omdat de bewijs last die kant op lijkt te wijzen, maar omdat er nog veel meer bladzijden in het boek zitten weet je dat het niet zo is. Een boek met twists en een ontknoping die ik niet zag aan komen en toch ook wel een beetje.

Naast de zoektocht naar de pyromaan is er een kleine blik in het leven van Helen en dat van Charlie.
Daarnaast dat laatste hoofdstuk beloofd wat voor het volgende boek.

Als je houdt van een psychologische thriller dan is dit zeker een boek voor jou. Je kan de boeken los van elkaar lezen, je hoeft ze niet op volgorde te lezen. Al zijn er een paar verwijzingen naar het verleden en eerdere zaken, maar die zijn niet noodzakelijk voor de ontknoping in dit verhaal.

Meer recensies van Vydnic