Volwaardige afsluiting

Vydnic 24 november 2019
Dit is het laatste deel in deze serie. Je kunt dit boek alleen lezen wanneer je de andere delen ook hebt gelezen.

Het boek draait om Aelin die strijdt tegen het kwaad in haar land, Of eigenlijk doen haar vrienden dat, want zelf is ze gevangen genomen.
Elk hoofdstuk heeft zijn eigen hoofdpersoon. Soms baalde ik dat een hoofdstuk was afgelopen, omdat ik weten hoe het verder ging met de hoofdpersoon van dat hoofdstuk.

Het is een boek met veel bladzijden. Ik kon het niet goed wegleggen, want ik wilde weten hoe het verder ging.

Het is een boek met spanning, zeer gemene personages, maar ook wondelrijke en sprookjesachtige personages. Tevens een boek over hoop en vriendschap.

Een volwaardige afsluiting van deze serie.

Meer recensies van Vydnic