Londen

Vydnic 10 april 2024
Dit boek kwam meerdere keren op mijn tijdlijn voorbij en omdat Londen bezoeken altijd iets heeft al is het dan dit keer via een boek, heb ik het gereserveerd bij de bibliotheek.

Het idee van het boek is aardig, Jennifer en Nick ontmoeten elkaar als tiener en worden vrienden, ondanks dat zij verliefd op hem is. Hij wil de vriendschap niet verpesten, maar voelt ook wat voor haar. Door de jaren die volgen heen, komen ze elkaar af en toe tegen, worden ze weer vrienden en zoenen ze elkaar af en toe. Soms lijkt het meer te gaan worden, maar dan toch niet.
Of het moment tussen beiden eindelijk echt goed uitkomt en ze elkaar nooit meer los gaan laten? Daarvoor moet je het boek lezen.

Er zitten heftige gebeurtenissen in het boek die me aan die momenten deden terug denken in mijn leven, aangezien ik bijna zo oud ben als Jennifer en Nick aan het eind van het boek.

Het boek was aardig om te lezen. Je ziet Jennifer door het boek heen steeds ouder en volwassener worden. Maar toch mist er iets voor mij om het een super boek te maken. Misschien dat een aantal hoofdstukken met daarin Nick zijn kant van het verhaal het verhaal naar 4 sterren voor me had getild?

Meer recensies van Vydnic