toekomst of werkelijkheid?

Vydnic 21 december 2019
Het verhaal begint als een game en dat blijkt ook zo te zijn, Remi de hoofdpersoon speelt een game.
Het was een origineel begin wat me het boek in trok.

In hetzelfde eerste hoofstuk komt Remi er per ongeluk achter dat zijn ouders een geheim voor hem hebben.
Juist als hij vervolgens de moed heeft opgebracht om hier na te gaan vragen, wordt zijn huis opgeblazen met zijn ouders en zus erin.

Vanaf dat moment begint het pas echt anders te worden, want Remi wordt gebracht naar een andere plek, een geheime plek.
Een plek voor speciale jeugd. Hij maakt er voor het eerst vriendschappen en gaat op zoek naar antwoorden.

Spannend young adult verhaal, waarvan ik graag deel 2 wil gaan lezen om te ontdekken wat er nog meer gaat gebeuren.

Meer recensies van Vydnic