Leuk tweede deel van de serie

WendyBlogt 28 februari 2023
Dit tweede boek van de Love Heart Lane serie, net als het eerste deel heeft ook dit deel een geweldige cover en de afgeronde hoeken. Die maken het boek weer tot een mooi plaatje voor in de boekenkast. Voor het verhaal is het is fijner als je het eerste deel ook al gelezen hebt. Dan ken je de personages en het dorp al een beetje. Dit boek gaat door op het vorige verhaal. Dit deel gaat over de personages van Isla en Drew die in het eerste deel ook al langskwamen in het verhaal. Het verhaal neemt je weer mee naar de fijne gemeenschap in het dorp, de sfeer hiervan is weer echt voelbaar in het verhaal.

Het verhaal is erg veelzijdig, neem de problemen in het gezin van Isla en Drew en doe daar een familielid, redder in nood en wat verschrikkelijke gebeurtenissen bij en je hebt weer een geweldig verhaal van Christie Barlow gelezen. Het is een Feelgood zoals er niet veel feelgoods zijn. Het heeft ook wat mysterie en spannende momenten die even van het feelgood gevoel afdwalen, maar het verhaal zeker leuker maken. Ik vind de wending die het verhaal neemt echt geweldig en ben benieuwd of we daar in de vervolg delen nog meer over kunnen lezen.

De schrijfstijl van Christie is erg fijn, het is allemaal zo beeldend beschreven dat je je op Foxglove Farm waant. Op de mooie dagen maar ook zeker op de dagen dat het weer slechter is zie je de omgeving voor je. Het lijkt me een geweldige plek waar het leven van Drew en Isla zich afspeelt.

Deze serie is een aanrader als je van feelgood houdt, ik kan in ieder geval niet wachten tot het derde deel binnenkort uitkomt.

Meer recensies van WendyBlogt