Opnieuw een page-turner

Yvonne Sonke auteur 11 mei 2020 Auteur
Nadat ik Het CARPA Complex had gelezen van Heleen, kon ik bijna niet wachten op haar 2e thriller.
Binnen enkele dagen las ik 'De Speelgoedman' uit.
Moest even wennen aan het dunnere papier, maar na een paar pagina's voelt dit zelfs 'rijker' aan. Het boek is hierdoor iets dunner en lichter geworden, terwijl het zelfs iets meer bladzijden heeft dan CARPA.
Het verhaal boeit van begin tot eind en laat je mn onder de huid kruipen van de twee hoofdpersonen
Inigo en Fee.
Het grootste deel speelt zich wederom af in Nederland, wat ik zelf heel mooi en prettig lezen vind. Helemaal omdat ik bepaalde plekken ken, zoals Lage Weide.
Over het verhaal zelf wil ik niets zeggen, bang teveel weg te geven (ben ook geen recensent).
Ik kan je alleen maar aanraden om dit boek zelf te lezen. Het is een spannende, maar ook menselijke thriller waar elk detail belangrijk is en in elkaar past.
⭐⭐⭐⭐⭐

Meer recensies van Yvonne Sonke auteur