Handlettering doe je zo!

Zwartraafje 23 februari 2017
Tja, ik blijf nu eenmaal een fan van lijstjes. Speciaal voor jullie som ik dan ook graag op wat me aansprak in dit boek.

*De kleine details die er in verwerkt zijn (de flap aan de binnenzijde die je als boekenlegger kan gebruiken, het dankwoord dat er achter schuilt, …)

*Het zwart/wit kleurenschema dat doorheen het hele boek wordt doorgetrokken. Zonder de afleidingsfactor van kleuren komen de details immers nog meer naar voor.

*Het boek is informatief op een bondige manier. Geen overrompelend en ontmoedigend effect dus.

*Het enthousiasme van de auteur lijkt zo van de bladzijden te springen waardoor dit boek hetzelfde motiverende effect heeft als de peptalk van een coach. Of eerder een heel cheerleader-team. Inclusief pomponnekes!*De speelsheid die er in verwerkt is

*De toegankelijkheid door de stap-voor-stap omschrijvingen

Meer recensies van Zwartraafje