Annelies Jesse 17 november 2012
Cold case is een goed geschreven boek. Het staat niet bol van de spanning maar is wel prettig om te lezen. De plot zit goed in elkaar en het lijkt wel of elk boek van Bart beter wordt. Leuk om te zien dat een auteur groeit tijdens het schrijven. Wel is het een goede zaak om wat de personages betreft eerst de voorgaande boeken te lezen, wat ik dan ook gedaan heb. Je hebt anders het gevoel dat je wat gemist hebt. De personages worden ook in dit boek weer realistisch neergezet. We komen weer wat meer te weten over John en Mieke. Het verhaal leest lekker weg, eenvoudig geschreven dus echt een boek: verstand op nul en lezen maar. Ik kijk dan ook alweer uit naar Barts volgende boek

Meer recensies van Annelies Jesse