Wauw, wat een goede opvolger

Annelies Jesse 15 juni 2014
Wauw, wat een heerlijk boek. Deze is nog een stukje spannender als het eerste deel. In dit deel wordt een moord gepleegd en is Ethan de aangewezen persoon om op onderzoek uit te gaan. Niets is wat het lijkt in het stadje Wayward Pines. Terwijl hij de schone schijn op moet houden zodat niemand iets mag weten over de moord want dat zou alleen maar onrust kunnen veroorzaken onder de inwoners. Toch smeult er iets ondergronds en Ethan zal Ethan niet zijn als hij weer eens dwars tegen de regels in zijn gelijk wil halen. Dit boek is zeker een aanrader voor de liefhebbers van Twin Peaks en Lost, ik kijk in ieder geval al weer uit naar de volgende en geef deze de volle 5 sterren.

Meer recensies van Annelies Jesse