Annelies Jesse 17 augustus 2011
Zustermoord is weer een spannend deel uit de Maura Isles en Jane Rizzoli serie. In dit deel gaat Maura nadat haar zusje voor haar deur is vermoord op zoek naar haar biologische moeder en probeert tegelijkertijd samen mat Jane de moord op te lossen. Dit is dan ook een lekker snel weg lezende thriller. Een eenvoudige schrijfstijl maken dit tot een boek waarbij je even niet teveel hoeft na te denken. De personages worden realistisch neergezet en worden na een aantal delen te hebben gelezen bijna familie van je. Ik verheug mij dan ook elke keer weer op een nieuwe Tess Gerritsen. Kortom, uitstekend leesvoer voor een zomerse dag of als je even geen zin hebt in een al te ingewikkeld boek.

Meer recensies van Annelies Jesse