Ik wil meer lezen!

Bert123 27 november 2018
Kismet veraste me. Wist niet wat ik er van moest denken, een boek dat ik zomaar gratis mocht lezen. En of ik na afloop iets wou schrijven op Heban waar ik nog niet van gehoord had. Maar vooruit, ik had net een zwaar boek (letterlijk en figuurlijk) uit en had wel zin in wat feelgood. Je maakt kennis met Fin en Moira en hoe hun liefde verloopt. Net als je denkt is het zoetsappig dan steken de hoofdrolspelers er zelf de draak ermee. En als het ineens halverwege van perspectief wisselt dan word het zelfs spannend.
Kortom, Kismet is een volledig boek dat gewoon in de winkel had kunnen liggen. Bedankt voor het boek en Heban is leuk. Ook bedankt voor deze tip. Komt er een deel twee? Ik wil meer lezen!