Hoge verwachtingen en teleurstellend resultaat

Cece 07 augustus 2017
Het boek begint gelijk met een moord, rituele moord wel te verstaan. Je zit meteen vol in het boek wat dan verder gaat in de donkere en brute schrijfstijl van de schrijfster. Echter hoe verder je komt in het boek hoe minder het je pakt door de vele karakters en vaak vaag uitgewerkt. De gruwelijkheden worden tot in de detail uitgewerkt maar blijft bij de vele karakters en hele korte hoofdstukken dus erg vaag.Denk dat als het boek wat meer bladzijdes had gehad Anna Stephens een goed verhaal had neergezet wat nu dus ingekort lijkt. Ik weet niet of het haar keuze is geweest of van anderen maar het heeft niet goed uitgepakt.
Dit is het eerste deel van haar serie en wie weet wat er de volgende delen gebeurt maar ik zal ze niet lezen.
Wie graag over bloederige veldslagen en gruwelijke moorden leest en die uitvoerig beschreven zijn is dit het boek wat je gelezen moet hebben.

Meer recensies van Cece