Ik ben Pelgrim

Domien 04 juli 2015
Ik ben Pelgrim
Terry Hayes
Korte inhoud
Een vermoorde jonge vrouw in een obscuur hotel in Manhattan.
Een vader die publiekelijk wordt onthoofd in Saoedi-Arabië.
Een man wiens ogen worden gestolen in een Syrisch laboratorium.
Een plan om een afgrijselijke misdaad tegen de menselijkheid uit te voeren.
Één man zal de reis maken om dit proberen tegen te gaan.
Pelgrim.
Achterflap boek
‘Dé thriller van dit moment.’ – BOEKHANDEL KRAMER EN VAN DOORN, ZEIST
‘Een van de beste spannende boeken die ik in lange tijd gelezen heb.’ - DAVID BALDACCI
‘Slimste thriller in jaren, moeilijk te geloven dat dit een debuut is.’ - ANDY MCNAB
‘Pulserend.’ - ROBERT GODDARD
‘Beste thriller in jaren.’ - SUNDAY MIRROR
‘Het is onmogelijk om het niet met iedereen over dit boek te hebben.’ – DEAD GOOD
‘Gegarandeerd de hit van deze zomer.’ – THE BOOKSELLER
‘Ja, de enige thriller die je dit jaar moet lezen.’ – YORKSHIRE POST
‘Kortademige lezers zijn bij deze gewaarschuwd.’ (5sterren) - KNACK
‘Hayes heeft mij enorm geboeid met een even spannend als intelligent verhaal.’ - FRANS TIMMERMANS 5EUROCOMMISARIS
‘Een ware pageturner.’ (5sterren) - TROUW
‘Een uitmuntende spionagethriller.’ - NU.NL
‘Een wervelende thriller.’ (5sterren) - DE TELEGRAAF

Mijn mening
Ik heb weinig woorden nodig om dit boek te beschrijven. Het feit alleen al dat het zo’n dikkerd is, zalig. In het begint heb je wat tijd nodig om in het verhaal te komen. Maar eens je 200 pagina’s ver bent, word je zo meegezogen in het verhaal en wordt het heel moeilijk om dit boek weg te leggen. Ik heb echt genoten van begin tot einde, soms op het puntje van mijn stoel om de spanning. Zoals gezegd is het een heel intelligent verhaal, zo goed opgebouwd.
Ik kijk al verlangend uit naar een nieuw boek van Terry Hayes!

Meer recensies van Domien