Zeer goede YA Thriller

dunTax 07 november 2016 Auteur
Mijn recensie van Boy Nobody: de Opdracht

He was the perfect assassin. No name. No past. No remorse.

Het verhaal van Boy Nobody: de Opdracht:
Boy Nobody is terug na een korte pauze. Hij moest even alles op een rijtje zetten. Zijn “ouders” , die van het programma, maakten zich ongerust om het feit of hij nog wel loyaal is.
Hij wordt naar een nieuwe opdracht gestuurd. Het is een test. En hij leert dat niets is wat het lijkt.

Schrijfstijl:
Het is geschreven vanuit Boy Nobody en we weten nog steeds niet hoe hij heet. In de eerste persoon alsof jij hem bent. Er zit veel spanning in het verhaal en plottwist. Het is heerlijk geschreven. Lekker goed doorlezen en de actie is echt goed. Ik lees deze boeken snel uit doordat het verhaal goed in elkaar zit.
Wat vind ik van Boy Nobody 2: De Opdracht?
Ik vind het goed. Ik ben geen thriller fan, want ik ben een sucker for love, maar deze boeken vind ik serieus goed. Het is misschien wel meer voor jongens als voor meiden, maar het mag ook wel eens dat we boeken hebben voor jongens.
Toch zitten deze zo goed in elkaar dat ik ze met veel plezier lees en zelfs zelf deel 2 heb aangevraagd, nadat ik boek 1 aangeboden kreeg. Ik heb er zeker geen spijt van.
Als je van spanning en actie houdt moet je deze boeken lezen. Het zijn goede YA thrillers.

Conclusie
Erg geode ya thriller die zeker awesome zijn voor jongens, maar ook prima voor meiden.

Meer recensies van dunTax