Recensie Beestenboel

06 januari 2011
Onlangs heb ik dit kinderboek (met bijpassende kalender) gewonnen via watleesjij.nu. Wat een geweldig geschenk! Heb er al veel uit voorgelezen, vergezeld van het nodige jeugdsentiment. Want wat las ik de Gouden Boekjes als kind altijd graag! Zo leuk om te zien dat er niets veranderd is in de loop der leesjaren. De helden als Pietepaf het circushondje, de hongerige leeuw en de dikke dame van het circus ondersteboven, zijn voor de huidige generatie kinderen nog even aansprekend!

De Gouden Boekjes Beestenboel is een verzamelboek met acht verhalen voorzien van mooie illustraties! Een onmisbaar boek voor alle ouders; leuk om uit voor te lezen en jezelf even te verliezen in de herinneringen aan je jeugd!