Recensie Waargebeurd.com Ik ga op reis en laat achter

16 september 2011
Wie doet het me na .... afgelopen weekend "the Camino" (815 km) gewandeld ...wijzer, rijker en bewuster aangekomen in Santiago de Compostela!!! Hoe doet ze het hoor ik u al denken? Al lezend natuurlijk... met dank aan het openhartige relaas van Simone Awhina in haar boek "Ik ga op reis en laat achter". Na een aantal jaren van heel ingrijpende en heftige gebeurtenissen neemt de toen 37 jarige Simone een impulsieve beslissing ze gaat een pelgrimstocht maken nl. “the Camino” . Haar doel is het verleden los te laten en een nieuwe start te maken. Ze hoopt antwoorden op haar vele vragen tijdens de pelgrimstocht te vinden. Door de vele ontmoetingen met andere mensen en dieren komt ze tot bepaalde inzichten. Het boek wordt nergens belerend of zweverig, het is een zeer toegankelijk boek dat vele lezers zal aanspreken. Dat het boek zo vlot weg leest zal zeker ook te danken zijn aan Simone’s coauteur.