Goed begin

13 december 2014
Dit boek van Anna is zeker geen slecht boek, al zie ik wel een paar verbeterpunten, dingen die niet helemaal lekker lopen. Zo zou ik het boek niet zo beginnen, het verklapt veel te veel (daarom ga ik het begin hier nu ook niet vertellen;). Ook hebben Daaf en Door ineens verkering, dat gaat allemaal veel te snel waardoor het onrealistisch overkomt dat ze echt heel veel van elkaar houden. Daaf gaat dan ineens van de ene zin op de ander dood, daar zit alleen witregel tussen. Pas op het einde kom je erachter wat er nou precies gebeurd. Dat is opzich niet erg en houd de spanning erin maar het is niet lekker geschreven, het duurde even voordat ik inzag dat hij dood was, ik snapte er helemaal niks meer van.
Verder is het boek wel mooi geschreven, leuke persoonlijkheden en dialogen!

Meer recensies van