One must always be careful of books, and what is inside them, for words have the power to change us.”
- Tessa Gray

Ik was zo blij toen ik hoorde dat dit boek eindelijk vertaalt was, want ik ben sowieso al een fan van fantasy boeken.
De serie van de Kronieken van de Onderwereld sprak me heel erg aan. Ik ben vanaf het begin dol geweest op de Schadowhunters en de manier waarop Cassandra schrijft, waardoor ik vol vreugde aan dit boek begon.
Dit is echt een geweldig boek, die je in een ruk kunt uitlezen. De personage zijn leuk om over te lezen.
Tessa is zelf dol op boeken, wat direct zorgde voor een band.
Will is koppig, maar ook grappig.
En Jem is gewoon zo lief en attent.
Verder is het verhaal creatief en verrassend bedacht. Het is goed omschreven en doordat je soms van perspectief verandert, maak je alles mee wat er gebeurt. Ook ben ik dol op de quote, die voor elk hoofdstuk staan en de verwijzingen naar de Kronieken van de Onderwereld.
Eigenlijk speelt dit boek zich voor de Kronieken van de Onderwereld af, maar die was eerder vertaalt dan deze. Als je de Kroniek van de Onderwereld nog niet gelezen hebt, zal ik beginnen met- deze serie.

Reacties op: Verfrissend

Bestel het boek bij Libris vanaf 19,99 Bestel het ebook bij Libris voor 2,99