Iets van mij

Ilounaaneca 04 november 2018
Nikki is zwanger en wilt het kind houden maar bijna iedereen raad het af omdat ze nog maar 16 jaar is en dus ja dan moet ze abortus plegen en dat wil ze niet. Als ze het kind toch houdt dan gaat Tygo scheiden want hij wil absoluut geen kind. Nikki wil met iemand gaan praten en dus gaat ze naar het bedrijf Fiom en daar zal Rachelle haar helpen. Maar de mama van Nikki heeft ook zo een probleem gahad want toen de moeder van Nikki zwanger was ging de papa van hun weg en tot stond ze er helemaal alleen voor. Toen moest ze ook kiezen om de tweeling te houden of abortus te plegen dus welke keuze Nikki maakt gaat de moeder haar steunen. In tussen tijd zijn Nikki en Tygo uit elkaar aan het groeien. Nikki hoort niets meer van Tygo en ziet hem ook niet meer. Het is bijna zo ver het kindje word bijna geboren, vele slaaploze nachten en onrustige dagen maar op een nacht is het zover 15 mei word het kindje geboren de kleine Sem is daar! Iedereen is dol gelukkig met de kleine Sem!
Het is een echte aanrader!

Meer recensies van Ilounaaneca