Jarne De Nollin 16 december 2013
Ik heb dit boek nu al 2 maal gelezen en nog blijft het mij ontroeren , het is een emotioneel verhaal ,zeker hoe meer je naar het einde toe leest en de waarheid word achterhaald . Amerika werd op 9/11 diep in het hart getroffen door deze aanslag , deze dag werd ook wel eens 'het begin v/d 3de wereldoorlog' genoemd . De aanslag heeft geschiedenis geschreven , en op die speciale dag is er geschiedenis geschreven , op die dag is zelf een Vlaming (Patrice Braut) gestorven in het WTC . Het boek 'Septmeber 11th' legt dit gruwelijke verhaal uit op een mooie en ontroerende manier , het boek behoort samen met nog een boek die ik onlangs heb gelezen tot mijn persoonlijke top 3 . Dit boek is ZEKER een aanrader , eenmaal je begint te lezen , blijf je gewoon doorlezen .