Jasper Broens-1571 09 december 2005
De virusmaffia heb ikgekocht samen met de andere boeken van John Maxim voor slechts 6 euro in een boekenvoordeel winkel. Op de kaft stond dat het boeken waren die men kon vergelijken met David Baldacci en Ken Flollet. Hierdoor werd mijn aandacht getrokken. Ze stonden al een aantal weken op de boekenplank en ik besloot met de virusmaffia te beginnen.

Het is een boek die qua spanning en vooral de opbouw hiervan iets minder is dan David Baldacci. Toch is het een leuk boek om te lezen. Iets wat John Maxim wel doet en David Baldacci niet of nauwelijks, is het toevoegen van "sadistische" humor. Het gevolg hiervan was dat ik regelmatig zat te grinniken in de bus of trein waardoor de mede-passagiers waarschijnlijk dachten dat ik niet helemaal spoorde. Kortom ik kan dit boek ten zeerste aanraden als je op zoek bent naar een goed boek, en nog voor weinig geld ook. Tenminste bij boekenvoordeel. Bij de Bruna vragen ze er 18 euro voor.

Veel leesplezier

Meer recensies van Jasper Broens-1571